FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK
FIZETÉSI INFORMÁCIÓK:
UTÁNVÉTEL:
Amennyiben az utánvét mellett döntesz, úgy a szállítási költségre +300 Ft kerül felszámításra. 20.000 forint érték feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. Ha rendelésed hétköznap 10:00 óráig beérkezik és az utánvétellel történő fizetési módot választottad, úgy a termék(ek) még aznap feladásra kerül(nek) a szállítási címre. A www.sheila-kozmetikum.hu honlapon feltüntetett árak bruttó árak, az áfát-t tartalmazzák.
BANKKÁRTYA:
Az OTP Mobil Kft. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét. Fizetéskor átirányítunk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett oldalon történik. A webáruházunk bankkártya adatokat nem kér, nem kezel és nem tárol, ezt kizárólag a SimplePay végzi a saját rendszerén. Bővebb információért kattints IDE. Ennél a fizetési módnál, ha a rendelésed 10:00 óráig beérkezik, úgy a csomagod még aznap feladásra kerül a szállítási címre.
ÁTUTALÁS:
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, úgy a megrendelésed végösszegét a 12021006-01670403-00100004 bankszámlaszámra küldd! Amint az átutalásod megérkezik, a csomagodat átadjuk a futárszolgálatnak.
SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK:
Amennyiben a rendelésed hétköznap 10.00 óráig beérkezik és az utánvétes vagy a bankkártyás fizetést választottad, akkor a termék(ek) még aznap feladásra kerül(nek) a szállítási címre. Utalásos fizetési mód esetén a rendelésed ellenértékének beérkezését követően szállítjuk ki csomagodat.
A szállítást a GLS futárszolgálat végzi. Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt terméket a vállalt szállítási határidőn belül átadja, vagy kiszállítja a Vevő részére. A termékre vonatkozó kárfelelősség és kockázat a Vevőre akkor száll át, amikor Vevő a megrendelt terméket átvette. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék Vevő általi átvételekor adja át a Vevő részére a részletes számlát. A Vevő tudomásul veszi, hogy a kiszállított csomag esetén a külső futárszolgálat szállítójának azonnal jeleznie kell az esetleges sérülést, és helyben jegyzőkönyvet felvetetni.
KISZÁLLÍTÁSI DÍJAK (BRUTTÓ):
GLS futárszolgálat esetén:
0-20.000 Ft-ig: 1990 Ft (utánvétel: +500 Ft)
20.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes kiszállítást vállalunk
FOXPOST csomagautomatába:
0-20.000 Ft-ig: 1290 Ft (utánvétel: +500 Ft)
20.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes kiszállítást vállalunk
A szállítási díjak Magyarország egész területén megegyeznek. Külföldi szállítás igénylése esetén kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen vagy telefonon keresztül a pontos részletekért.
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK:
- GLS házhoz szállítás 1 munkanap alatt
- online nyomon követés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match
- ügyfélszolgálat (H-P: 7:00-20:00): +36 1 802 02 65 FlexDeliveryService (Rugalmas kézbesítés) – csak háztól házig szállítás esetén
- folyamatos e-mail és/vagy SMS értesítés
- tájékoztató a kézbesítés várható idejéről a futár telefonszámával
- a címzett online módosíthatja a szállítás napját, helyét
- esti kézbesítés (17-20h között) GLS depóvárosokban
- csomag átirányítható több mint 500 GLS CsomagPontba
Használja ki a személyes átvétel előnyeit és igazítsa napi ritmusához! Magyarország 200 településén már több mint 500 GLS CsomagPont található! A GLS a feladást követően 1 munkanapon belül kiszállítja az árut a kiválasztott GLS CsomagPontba, majd értesítőt küld a címzettnek arról, hogy a csomagja megérkezett. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény, figyelembe véve a csomag átvevőhelyek nyitva tartási idejét. Az online megrendelésnél akár 4 átvevő is megadható. A harmadik munkanaptól ismételt értesítőt küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.
Mikor érdemes GLS CsomagPontba kérni a kiszállítást?
- Ha már másnap szeretné átvenni a megrendelt árut,
- Ha napközben ritkán van otthon, és ezért nem tud a futárra várni,
- Ha saját időbeosztás szerint szeretné az ügyeit intézni,
- Ha szívesen kihasználná az egyes üzletek hosszú nyitva tartási idejét,
- Ha gyakran van úton, és ezért egyszerűen útba esik az átvevőhely.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken különböző profilú üzletekben, 200 településen több mint 500 helyen várják Önt. AGLS CsomagPont keresővel könnyen kiválaszthatja az Önhöz legközelebbi átvevőhelyet.
Hogy történik a csomag átvétele a GLS CsomagPontban?
- Az áru feladását követő munkanapon a GLS SMS vagy E-mail értesítőt küld Önnek, hogy az árut a GLS CsomagPontban átveheti.
- Az értesítő tartalmazza a csomagszámot, amelyre hivatkoznia kell az átvételnél.
- Az értesítést követő 5 munkanapon belül bármikor elmehet a csomagért, figyelembe véve az üzlet nyitva tartási idejét.
- A megrendelésnél megadott akár 4 átvevő közül, személyazonosító igazolvány bemutatása után, bárki átveheti a megrendelt árut.
Mikor vehetem át leghamarabb a megrendelt árut a GLS CsomagPontban?
Az online vásárlás visszaigazolása után a webáruház feladja a csomagot, amelyet a GLS már a következő munkanapon kiszállítja a megjelölt GLS CsomagPontba. Így az üzlet nyitva tartásán belül bármikor átveheti.
Utánvétes csomagok átvétele:
Az összes GLS CsomagPontban készpénzzel kiegyenlítheti az utánvétes összeget, illetve egyes üzletekben (Pátria, Cromax) bankkártyát is elfogadnak. Az interneten vásárolt áruhoz tartozó számla és garancialevél (ha tartozik az áruhoz) a csomagban található. További információt a GLS CsomagPontokról a www.csomag.hu és a www.gls-group.eu oldalon talál.